nta agradeceba tudo maltas ki dixano la comentario assim djam odja mas nhos gosta de nós iniciativa,e nu ta conta ku apoio de td nhos em nome do grugo djarfogo em portugal....
Adérito Teixeira
Data: 27-08-2012
Data: 27-08-2012
nta agradeceba tudo maltas ki dixano la comentario assim djam odja mas nhos gosta de nós iniciativa,e nu ta conta ku apoio de td nhos em nome do grugo djarfogo em portugal....
Adérito Teixeira