Data: 27-08-2012

De: adérito

Assunto: obrigado

nta agradeceba tudo maltas ki dixano la comentario assim djam odja mas nhos gosta de nós iniciativa,e nu ta conta ku apoio de td nhos em nome do grugo djarfogo em portugal....
Adérito Teixeira

Novo comentário